tisdag 22 maj 2012

Ryktet kring Timmy Pettersson

Silly Season: Starka rykten och starka källor har idag gått ut på twitter om en återkomst av Timmy Pettersson till Djurgården. Skulle det stämma så är det den andra tunga backen som det var på tal om som nu signas. Har vi tur så får vi det bekräftat under morgondagen. Visst blir Timmy en otroligt stark och trygg förstärkning för Djurgårdens försvar och hans rutin kommer väl till användning för den unga backline som Djurgården har. Personligen så hade jag själv hoppats på Printz. En Printz som helt klart var Djurgårdens bästa back förra säsongen. Ingen ny klubb är ännu klar för Printz och det har varit ovanligt tyst om den stora backen så här under Silly Season tider. Var jag Challe och fick välja mellan Timmy och Printz hade jag lätt valt Printz. Jag tror att prislappen för Timmy är högre än för Printz och Printz vill stanna i klubben. Men bäst vore om jag fick båda två.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar