måndag 14 maj 2012

Inget DIF för Tellqvist


Money talks. Det blir KHL för Tellqvist och inget Djurågrden enligt sportexpressen. Jag var helt säker på att Tellan skulle skriva på för Djurgården och enligt källor så var det inte långt borta heller. Det visar bara hur stor makt pengarna har. Jag tror även Djurgården blivit lite tagna på sängen och jag hoppas dom har en bra back upp plan. Det blir den Lettiska klubben Dinamo Riga som blir ny adress för Tellqvist. Jag tror han rökte sina chanser där att få komma hem till Stockholm och spela. Jag har försökt att få en kommentar från DIF men utan resultat.
Källa: sportexoressen

1 kommentar:

  1. Tror det handlar mer om att han vill ha chansen att stå i landslaget igen.. och trots allt är det ju klar fördel att lira i KHL då än i allsvenskan.. för övrigt borde Tellan vara förste målvakt i VM just nu!! Men mårds har ju knappast fingertoppskänlsa så...

    SvaraRadera