söndag 12 februari 2012

Oddset Hockey game från min kamera

Oddset hockey game är över, det sluta med tuneringsvinst för Tre kronor efter vinst i sista matchen mot Finland med 3-1, bra jobbat Sverige.

 
Skoda en av huvudpartners till Tre Kronor var självklart på plats, eftersom Skoda är min arbetsgivare var själv på plats på torsdagen och lördagen. Jag tog med mig kameran och fånga tuneringen på mitt sätt utanför isen.



Blue man groupe på Finska. jag måste ge en eloge till de Finska fansen, som med bravur stöttar sina Finska lejon, dom syns, dom hörs och dom gör det bra.

Det fanns självklart Tjeckiska fans på plats. 

Bilmärket nr 1 när det gäller hockey, kör inte alla Skoda.

Skölden den vackra den vi så stolt bär, på torsdag är det er tur att dominera globen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar