fredag 24 februari 2012

Bortamatch = O`learys





Imorgon spelar Djurgården bortamatch i Skellefteå, en självklarhet för mig är att se den på O`learys i Liljeholmen. Dels för att jag bor precis på centrumet och har hiss på gården ner till själva resturangen, sen för den fantastiska atmosfären, vart kan man få så mycket gedigen sportkänsla om inte på O`learys. Maten är klassisk för sportbars med suveräna hamburgare, sen ska man självklart avnjuta matchen och maten med en stor kall och det finns ett brett utbud av dessa stora kalla att välja bland. Vad som också är bra för mig som är tre barns far är att O`learys är barnvänligt med egen barnmeny, kritor och målarbok vilket gör att man själv kan avnjuta matchen och maten i lugn och ro.


Så imorgon sitter jag med en stor kall klistrad framför tv skärmarna på O`learys i Liljeholmen och är det några fler Djurgårdare som har lusten att se matchen i bland Djurgårdsvänner så vet ni vart ni kan gå. Hur går det i matchen? Jag tippar 2-3 till DIF, är det någon som tippar något annat så skriv gärna en kommentar om det. Kämpa DIF.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar