fredag 20 april 2012

Vi vill ha namn DIF.



DIFNEWS: "Viktiga bitar på väg att falla på plats."
Alla lag presenterar nyförvärv och nya kap. Hos Djurgården är det tyst. Nu går Challe ut med att bitarna är på väg att falla på plats med dom gamla spelarna. Hmm vad är det som kan vara så känsligt som man inte kan gå ut med? Vi får se, troligtvis nästa vecka kommer en hel rad med namn som är klara för Djurgården nästa säsong. Några starka kandidater för mig är Ölvestad, Bremberg, Tellqvist och Daniel Tjärnqvist. Sen är nog pengarna slut, har vi tur så kan även Mackan Nilsson stanna. Men just nu är det munnkavel på från DIF. Några som har kontrakt med DIF men som vi inte hört något om är Gustavsson, Åberg, Lenhammer samt Kyle Klubertanze som har åkt hem till USA, intressant och se om han kommer tillbaka....tror inte det.



1 kommentar:

  1. Har för mig att dem kallade hem Lenhammer? Jag har för mig att jag läste det ganska tidigt men jag kan ha fel.

    SvaraRadera