onsdag 17 april 2013

Hockeymatchen

Jag lyfter på hatten. Underbar underhållning. TV4 har tänkt till och gjort ett riktigt härligt underhållande program. Jag pratar om deras nya onsdags underhållning hockeymatchen. Ett program som inte bara tilltalar oss hockeynördar.

Djurgårdens förre hårde coach Hardy Nilsson har fått i uppdrag att göra hockeyspelare av en grupp kändisar bestående av programledare, tv profiler, rock stjärnor och producenter samt avdankade sportprofiler. Uppdraget, att ge Tre Kronors guld lag från OS-94 en match på ett fullt Globen inför Hockey VM.  Bör nämnas att till sin hjälp som fystränare har Hardy hårdingen Paulo Roberto, ingen lek alltså.

Första avsnittet var ikväll och jag gillar det verkligen. En klar vinnare hos mig och jag längtar redan till nästa onsdag. Kan inte sluta och skratta åt de rappa kommentarerna från Hardy och Paulo. Måste bara tillägga, Hardy du är grym, jag gillar verkligen Hardy Nilsson.

"Fantastiskt att man kan få så dåliga resultat"

"Om du är orolig så är det inget mot va jag är"

"Ingen stoppar ballen i backen"


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar