lördag 5 november 2011

Äntligen.....

Det var ett tag sen jag skrev i bloggen. Dels har jag varit bortrest i London, kom hem blev tvär dålig, sängliggande och helt utslagen. Sen denna vecka har vi varit upptagen med budgetarbete på jobbet vilket gjort att man varit helt slut när man kommit hem. Tyvär så har jag pga detta missat Isaks två första matcher i mitt i cupen. Den första mot Viggbyholm slutade med torsk men Isak var glad för han gjorde trots förlusten en av baljorna, då var vi i London. Den andra matchen var också borta match i Katrineholm, jag var laddad och sugen och åka o kolla men tyvär så kom virus farande och jag låg helt däckad när Isak och killarna vann men 6-0. Dom nya matchstälen användes som är super fräscha.

Boo Hockey 98 borta mot Katrineholm

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar